وبلاگ شخصی محمدعلی کریمی

نظرات  (۱)

با سلام وبا تشکر از سایت خوبتدن.تازگی ها هر صفحه ای رو باز میکنی.یا میخوای نظری بدی بصورت خودکار mobogine  وmobo market شروع به دانلود میکنه هر روز هر ساعت.کلا کلافه کرده تو رو خدا یه کاری بنین امونمو بریده میخوام رو صفه نظر بدم لمس میکنم صفحه کلید باز بشه دانلود میکنه.نتونستم تو قسمت نظرات بنویسم اینجا مینویسم.دیتای بازی جنگی سرباز bia ورژن3.0.8 رو کدوم مسیر باید کپی کنم.و اینه بازی تیکن جی میل میخواد .وارد میکنم میگه آپدیت کن میرم گوگل پلی نصب رو نمیاره .چه جوریه کارتیه.چکیار کنم.من نمیخوام آپدیت کنم همون بازی رو اجرا کنم اجرا نمیشه.گوشی من سامسونگ نوت3 با اندروید کیت کت.لطفا کمکم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی